Halsband och en intervju

 
 
 
 
 
Här är det fina halsbandet som jag fick av mina föräldrar. Enkelt och snyggt både till vardag och fest plus att det psassar till de flesta outfits, mycket användbart!!
 
Här hemma är det full fart och massor med förberedelser inför lördagens firande. Idag har jag mest fixat utomhus men i morgon ska jag köra igång med lite förberedelser av maten. Måste även kolla över allt porslin, uppläggningsfat osv. Får helt enkelt låna en del av mami!
Filippa har dessutom skolavslutning i morgon men dessa sköter hon ju helst på egen hand numera.... vill i alla fall försöka få några foton av henne innan hon ger sig av!
 
Det bästa med morgondagen är ändå att städfirman kommer och putsar alla våra fönster! Jag hatar verkligen fönsterpust så detta är verkligen en lyx för mej!!
 
Jo jag tänkte tipsa er om en jättebra nättidning som riktar sig mycket mot bloggare. Många av er tror jag redan känner till den (som bloggar själva) men ni andra kan absolut läsa den då det bjuds på massor av härliga tips, recept och andra ideér!!
Klicka er in på Eloge Magazine och läs det senaste numret. Där hittar ni dessutom en liten intervju med mej ;)
 
//PIllan
 
 


Fina du grattis! Lät som ni hade ett riktigt härligt firande av din dag. Jättefint halsband! kram kram

Vilken sida är intervjun med dig på? Den vill jag ju läsa, men inte resten, och det var så himla många sidor att bläddra igenom... :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se