Jag lever...

 
 
 
Hå hå ja ja Läänge sedan jag tittade in känns det som, men jag har haft fullt upp de senaste dagarna med förberedelser inför mitt firande, som skedde igår!
Det blev i mina ögon en helt magisk eftermiddag och kväll. Himlen sprack upp så solen strålade, alla fina vänner, familjen och barn kunde umgås och bara njuta tillsammans. Det blev precis som jag ville ha det!
 
Jag är så galet trött efter att ha kommit i säng klockan 03.00 och Nikki som vaknade kl 06....därför blir det inte mer en denna korta rapport just nu men jag lovar att återkomma med mer bilder!
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se