Midsommar afton & en bebis!!

 
 
 
 
Det blev en härlig dag/afton med varmt skönt väder och sol, det är man inte bortskämd med denna dag!! Vi som många av er andra (gissar jag...) åt sillunch, dansade små grodorna, smaskade jordgubbstårta och grillade fram på kvällningen!
Regnet höll sig borta fram till tolv på natten och då var det ändå dags att göra kväll....
 
Denna morgon klev vi upp för att fira min moster som idag fyller 60 år!
Vid elvatiden ringer hennes son (min lillkusin) och berättar att hon dessutom blivit farmor! En liten bebiskille var väl den bästa födelsedagspresent man kan önska sig :)
Så idag firar vi rejält, strax Pulled Pork hos mina föräldrar!
 
//PIllan
 
 
 


Vilka härliga bilder - jag hade kunnat fira midsommar varje dag :-)

KRAM

Ha en fortsatt mysig o skön midsommarhelg. Kramisar Tina

Fina bilder!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se