Sommarfavoriter

 
 
Victoria Secret har ju så härliga dofter men hitills har jag inte hittat någon som överträffar denna! Köpte den för flera år sedan i USA och den hänger med, ja inte flaskan utan doften ! :)
 
 
Sommarhåret gillar Redkens all soft schampoo & balsam. Håret blir mjukt och lent precis som jag gillar.
Produkterna har jag klickat hem från Nordic Feel.se
 
Ännu en strålande dag i antågande. Kan inte säga det nog många gånger men Åhh vad jag älskar sommaren! Idag har jag lovat Nikki en sväng till stranden.
Hon vill så gärna ta ett dopp och självklart ska hon få det! Har inte varit sådär superduper klarblå himmel de senaste dagarna så därför har vi inte åkt till stranden men idag är det absolut dags!
 
Ha en härlig dag// PIllan
 
 


Åh så härligt det är med skönhetsprodukter! :-)

Hoppas ni haft en härlig dag på stranden, jisses vad jag längtar efter att doppa mig i havet o få sand mellan tårna. Kramisar Tina

Åh, jag såg bilden på Instagram i morse - jag vill också ha en bikinidag på stranden!! :-)

KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se