Sommarlov & samvetslösa typer...

 
 
 
I morse var det då äntligen dags för Filippa att få dra på sig den vita söta klänningen och gå iväg till sista dagen i sjuan!
Härlig känsla såklart men tyvärr är vädret uruselt.... Men Filippa stålade som en sol istället ;)
 
Det mindre roliga med denna dagen var att när Filippas pappa kom hem efter att ha jobbat natt såg han en massa fåglar som attackerade något vid hans hus. När han kom närmare så var det en liten liten kattunge! Han tog såklart in den darrande lilla kissen.
När han sedan gick ut för att slänga sopor så ser han att där hade någon ställt ut kattlåda, en påse kattsand, lite mat och nån kattleksak!! Typ att de hade haft katten ett par dagar och sedan ledsnat.... Jahapp då stället vi ut allt bland soptunnorna inklusive katten!!!
Gah jag blir galen på sådana idioter!!!
 
Han ringde då polisstationen för att anmäla djurplågeri men ser du dom hade stängt idag... :/
Så nu söker vi efter ett nytt hem till liten. Den kunde gå på lådan och är en busig lite prick, typ 10-12 veckor skulle jag gissa! Så om någon känner till nån som har ett kärleksfullt hem till kissen,  så hör av er!!
 
//PIllan
 
 


Urs!!!!!!! Jag mår illa av sånt där... stackars katt, är det hona? hane? färg? Jag kanske är intresserad!

Men åh vad hemskt!! Hoppas ni hittar någon som är sugen på en liten kisse :).

Vad fin hon är din stora tjej! Kramar

Men vilka sjuka typer det finns, blir så ledsen när djur far illa :-(

Vad fin hon är din stora tjej, en riktig skönhet!

KRAM

Men va är det för jädra folk som kan göra så? Inte klokt.

Hoppas söta Filippa får en bra dag!
/ Malin

Fruktansvärt, hur är en del människor funtade? Hoppas ni hittar ett nytt kärleksfullt hem till den lilla kisen.
Filippa är strålande vacker, hoppas hon får en härlig dag. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se