Vakna upp...

 
 
 
 
Ja herregud vad jag var seg hela söndagen och en bit in på måndagen.... Bara att inse att man inte är nån ungdom längre! Men partaja kan man fortfarande ;)
Fast det är sådana sunder man lever på och minns läänge! När vi satt där i badtunnan och klockan närmade sig tre på morgonen, det var ljust ute...
Det plockar man fram när snön ligger djup och såna kvällar/nätter är vi inte bortskämda med, så man får liksom "offra sig" !!
 
Igår kände båda A och jag att nu börjar ledigheten, nu ska vi bara ha det skönt och göra vad som faller oss in! Dagen spenderades i lite solsken och vi badade med Nikki som var överlycklig att få ha oss båda nära♥
Det blev en träningssväng för mej och A spelade golf på kvällen, alla nöjda, alla glada :)
 
Den här dagen får vi se vad som händer
 
//PIllan
 
 
 


Vilka vackra bilder på ert sovrum! Haha, ja man är ingen ungdom längre! Tänk då hur trött jag var för ett par veckor sedan, när jag var på TVÅ stora fester på bara ett par dagar :-) Men är det trevliga fester så är det värt tröttheten alla gånger!!

KRAM

Ja, visst känns det mer efter festligheter nu för tiden. Men det är det värt om man haft en riktigt trevlig kväll som du verkar haft! :)

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se