Franska vänner

 
 
Mina nuvarande bästisar i badrumsskåpet kommer från Frankrike :)
Alla Avénes produkter är speciellt anpassade till känslig hud och baseras på de mjukgörande effekterna  hos Avénes Thermalvatten.
Den stora flaskan innehåller rengöringlotion för känslig och/eller allergisk hud. Lotionen sköljs inte bort och verkar lugnande på huden. Tar även bort ögon-make
 
 
Ansiktscremen tillför fukt samt gör huden mjuk och smidig. Krämen reducerar omedelbart hudirritationer samt stärker huden och ger långvarigt skydd mot yttre påfrestningar.
 
Den lilla tuben , Anti-Redness Concentrate är en lokalbehandlande kräm för rödblommig hud och synliga blodkärl i ansiktet. Krämen reducerar och förebygger rödhet samtidigt som den återfuktar, mjukgör och skyddar huden.

 

Har använt dessa i ca fyra veckor och känner mej riktigt nöjd! Känner att jag ständigt är på jakt efter nya "bättre" produkter men försöker alltid ge nya märken minst tre månaders chans... ;)

 

Men som sagt jag är väldigt nöjd hitills och tror att jag fortsätter med dessa!

Om du är nyfiken så har Apotea ett stort utbud av den här serien!

 

//PIllan

 


Vilka fina tips, skulle jag gärna testa.
Trevlig onsdag på dig:)

Hej!
Kul att du kikade in hos mig och lämnade en kommentar så jag hittade till dig =))
Är redan förtjust i handcremen jag fick i vinst, blir väldigt sugen på att testa fler produkter!

Ha en fin dag,
kram Catta

Jag har idag handlat serum och nattcreme från Estelle & Thild. Jag hoppas verkligen att de ska vara värda sitt pris, för jag gillar att det är ekologiska produkter. Hoppas du får förbli nöjd med Avene.

Alltid kul med nya produkter,dessa har jag aldrig hört talas om.Ha en Glad Påsk,kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se