I kvällens glas...

 
 
Som så många gånger förr korkar jag upp en fin Ripasso....
 
 
En av favoriterna är Valpolicella Ripasso med fyllig smak och inslag av mandel,körsbär och torkad frukt. Jag njuter ett glas tillsammans med väl lagrade ostar :)
 
Lördag och ett litet vintips!
Älskar italienare ( ja inte bara forbollsspelare... ;)  ) och just dessa från Castelforte "Amarone-landet" är så goda!
Middagsmaten funderar jag fortfarande på.... Några tips ?!
 
Idag ska jag och Nikki åka över till min vän Carola för att bara slappa i varsin solstol inlindade i en varm filt! Eller jag kanske inte får sitta så långa stunder då Nikki ska med, gissar på många - Mamma KOM.... ;)
 
Ha en fin lördag //PIllan


Ett utav mina absoluta favoritviner, gott till det mesta. Ser ut som om du haft en underbar dag i solen. Ha en bra start på veckan vännen. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se