Kedjorna goes träning

 
 
Samtliga kläder är från Cubus!
 
Lill-lördag smakar bättre än onsdag, eller hur?! ;)
Tidig morgon även i morse men simsalabim så är klockan 13.30 och då gör jag helg, inte illa ! Eller typ iaf, jag jobbar nämligen en sväng på söndag men tre härliga lediga dagar som ska fyllas med flera roliga aktiviteter!
 
Ikväll ska jag äntligen komma iväg på ett försenat födelsedagskalas. Presenten har legat länge och väntat på att bli öppnad....  Så därför blir det ingen träning denna afton utan jag kör på lite smaskande istället ;)
 
Träningen får istället inspireras av lite snygga kläder att svettas i. Har ni sett att samtliga av de stora klädkedjorna har infört en egen liten avdelning för oss sportisar! HM har ju haft det i många år men nu finns det ju hos allt från Kappahl till Gina Tricot och som här ovan då hos Cubus.
De är ju dessutom väldigt prisvärda alternativ men knappast samma supermaterial som tex Nike och Röhnisch...
Särskilt vid löpning vill jag att tightsen ska ha superpass-form och inte hasa ner typ! Men lite toppar och sådant kan man ju alltid köpa på sig och svinga några hantlar i :)
 
Allt för nu  //PIllan


Korall är en snygg och fräsh färg! Passar perfekt på träningskläder! :)

älsakr jackan. så snygg!

Kul med lite färg o snygga modeller på träningskläder, korall är en härlig färg nu till våren. Ha en skön ledighet. Kramisar Tina

Härligt med ledigt i tre dagar också aldrig fel. Fina plagg korall så så snyggt! Hoppas du har en härlig födelsedagskväll då. kram från mig

Vilken härlig färg, de hade jag gärna tränat i. Kram Anette

Vilka löpartights använder du? Jag har idag fått hem de omtalade shapetightsen från röhnisch, hoppas nu att de är så bra som det sägs då de kostar en bra slant! Mvh Pernilla

Svar: HejsanSkulle gärna prova just dessa du skriver om, du kan väl ge mej ett omdöme;) Jag använder Nikes löpartights!
Pernilla/Pillan

Snyggt :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se