Ledig tisdag

 
 
Har sett at många börjat påskpyntat! Jag har inte riktigt hunnit med det... undantaget är Nikki som fixat lite "piff" på dagis :)
Äntligen har även lillan fått en ny säng på sitt rum! De söta lakanen med tårtor kommer från Jotex
 
 
Förvaring är ett stort måste till alla små grejjer och pryttlar på en liten tjejs rum! De fina rymliga rosa "påsarna" hittade jag hos Ellos
 
 
Nya sängen som ännu inte invigts.... Jo hon har ju legat där dagtid men inte på natten :/ Men vi fortsätter varje kväll och till slut går det nog :)
 
Åhh så skönt att äntligen få en ledig dag!
Har jobbat en låång period nu så det var välbehövligt... Vaknade full av energi faktiskt och har fått en hel del gjort. En lite mindre lyckad grej var att slänga in en dyr ylletröja i tvättmaskinen och köra på 40 grader....
A :s tröja passar numera Nikki!!! Suck
 
Ikväll väntar mitt aerobics-gäng på mig igen, längtar eftersom förra tisdagen var jag ju i Stockholm !
 
//PIllan


Det är superfint det där påslakansetet
Såg d när jag bläddrade i jotex idag
Så jag kommer nog oxå beställa ett till Elly :)

Ja, just det - det är ju påsk snart!! Man glömmer nästan det när det fortfarande känns som vinter :-)

KRAM

Vad fint hon har det i sitt rum! Ja man kanske skulle börja påskpynta lite redan nu. Då brukar ju vårkänslorna komma fram lite mer.

Hoppas du hade ett härligt aerobicpass!

Kramar

Vilket fint rum hon har eran lilla tjej :-)

Åh så trist med tröjan;(har hänt här hemma oxå fast jag törs inte tala om det ännu haha.
Supersött tjejrum älskar vitt o rosa så fräscht.kram

Åh vilket fint litet prinsessrum.
KRAM!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se