Måndag och Tur som en Tok!

 
En liten del av alla Filippas priser från "slalomkarriären".
Efter helgen kom hon hem med ännu en!
Tyvärr blev även avslutande slalomen en liten besvikelse... Fillan låg trots skadorna hon ådrog sig i lördags ändå på en 10 plats inför andra åk. Hon var supertaggad, ja lite för taggad för det blev en uråkning och hon var inte ensam om detta bland toppåkarna. Även fyran, trean och Ettan efter första åk körde ur, så det var många besvikna tjejer....
 
 
 
Bjuder ändå på en bild från avslutande tävlingsdag, visst är det häftig...!
Foto: peterA
 
Hej hej Påsk-veckan!
En helt perfekt sådan för jag jobbar bara till onsdag sedan väntar ledigt i en och en halv vecka :) Ska bli superskönt att få åka bort och bara mysa hela familjen!
 
 
Igår kväll tog jag mej äntligen iväg för att träna igen. Uppehållet blev på tok för långt (fyra dagar utan aktivitet gör mej på dåligt humör) så det var riktigt najs att få pumpa ur all energi en timma!
Dessutom plingade det till i min mail och det visade sig att jag vunnit en jättefin tävling hos söta Fru Sofie !
Blombukett till ett värde av 400 kr, vilken lyx att beställa hem denna bukett :)
 
UPPDATERING! Dra mej baklänges, jag ser nu på morgonen att jag vunnit ännu en tävling hos bästa Starwoman ett presentkort hos Gizmolinas closet !!
Nu måste jag nog springa och köpa en trisslott..... :)
 
Ha en fin start på veckan //PIllan
 
 


Såg precis att du vunnit en tävling inne hos "starwoman" också. Grattis :-)

Svar: Ja jag såg det, snacka om flyt!!!
Pernilla/Pillan

Så söt snobben :-)

Det var en del medaljer ;)

Du måste köpa en triss, du är verkligen inne i ett bra flyt nu. Stort grattis till vinsterna. Vilken fantastiskt duktig dotter du har, underbar känsla när det går bra för barnen o bilden är bara hur cool som helst. Ska bli skönt med lite ledighet o får mysa med familjen o goda vänner. Kramisar Tina

Men vad härligt! Grattis till vinsterna!! Och vad härligt med långledigt. Jag ska också vara ledig lite längre, men får vänta tills på fredag innan det börjar.

Hoppas du haft en fin måndag! Kramar

Gralttis till alla vinster ;)alltid kul att vinna,duktig dotter du har,kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se