Morning!

 
 
Tidig morgon men frukosten smakar lika gott i alla fall ;)
 
Utvilad är idag mitt förnamn!
Somnade med Nikki igår vid 19-tiden och blev väckt av Filippa vid 21.30 som undrade om jag skulle sova hela kvällen....
Släpade mig nerför trappan och såg sista halvan av Mia på Grötö.
Ibland tror jag att man (läs jag iaf) behöver en sådan där total avslappnings-kväll utan träning, tv, tvätt osv för åhhh så utvilad jag känner mig idag !!
 
Nu väcka Filippa och sedan mot dagis, skola och jobb
 
//PIllan
 


gooood frukost!

åh smarrigt

mums

Underbart med tidiga kvällar o få vakna utvilad. Händer tyvärr alltför sällan. Ha en skön fredag. Kramisar Tina

Skönt att vara utvilad. Gott ser det ut också:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se