Rosa piggar upp!

 
 
Älskar verkligen rosa och speciellt nu när våren kommer!
 
 
Både Kappahl och Lindex har fått in jättemycket fint i lite "American style" med stjärnor och flaggor som jag gillar! Preppy och perfekt enligt mej ;)
Denna pikén är från just Kappahl och för 179 pix kan man ju köpa flera färger dessutom
 
God morgon tisdag
Nedräkning inför semestern har börjat och den stora tvätt- och packdagen får ta vid efter avslutad arbetsdag!
På torsdag ska vi först åka till min mormor och vara där över hela påsk-helgen. Sedan drar vi vidare till Vemdalen för några dagar förhoppningsvis i skidbacken.
Vi får turas om att åka pulka med Nikki och varva med slalom tillsammans med Filippa. Längtar tills även Nikki kan vara med oss i skidbacken:)
Nästa säsong ska hon iaf få börja med slalom även hon!
 
Idag ska jag även hinna med ett besök hos frissan. Den där envisa oönskade utväxten börjar visa sig alltmer synlig och den måste väck innan påsk !
 
Ha det gott //PIllan


Jag håller med om att rosa verkligen är fint! Mina barn började försöka stå på slalomskidor vid tre års ålder. Men det är först nu de fått kläm på det. De är nu 6 och 9 år.

Besök hos frissan är alltid roligt! Ha en bra dag!

Fint! Åh, jag har också ett frisörbesök imorgon - lovely :-)

Kram på dig!

Älskar verkligen rosa....så snyggt alltid. Kram Anette

Snygg rosa färg o kul att Kappahl börjar leverera fräscha kläder. Härligt med semester i skidbacken. Njut o ha det bäst. Påskkramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se