"Våran dag"

 
 
 
Hej all tjejer, kvinnor och ladies, idag är det våran dag!
8 mars innebär ju kvinnordagen och det är väl inget jag direkt brukar fira men hey det är dessutom fredag så lite kan vi väl kosta på oss ;)
Ge en fin komplimang  och ett leende till dina medsystrar och samtidigt skänk en tanke till alla som inte har det lika bra som vi.....
 
 
 
Ljusblått är verkligen ingen dominerande färg i min garderob.... Men idag när solen strålar så vill jag bara andas vår och vad passar då bättre än himmelsblå :)
 
 
Min dag har hittills bestått av smörgåstårts-tillverkning (bara att dekorera i morgon innan Mellon) sedan har jag svettats en timma på gymmet. Bästa sättet att starta upp helgen på, enligt mej ;)
 
Men nu lite lunch-tajm och min helg innebär faktiskt jobb.... Så bara att bege sig om en stund till arbetsplatsen, men jag gillar mitt jobb!
 
// Kram PIllan
 
 


Blått är verkligen flått och en färg som de flesta klär i. Ha en fin kväll. Kram Anette

En härlig färg som du är superfin i. Ha en härlig lördag. Kramisar Tina

Gud så mysig du är! Glad att jag hittade hit! :)

fina bilder på dig =)

Riktigt fin blus! du klär verkligen i blått, lyckost! Jag är jätteobekväm i blått! ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se