Äntligen!

 
 
Bilden har en vecka på nacken och det ser man tydligt nu när jag tittar ut på samma ställe där vi står!
Gräsmattan är grön och träden är så där magiskt ljusgröna som de bara är en kort kort period, vackert :)
 
Ja även fast vädret inte riktigt kan bestämma sig så verkar allt som vilat under vintern verkligen vilja brista just nu. Den allra bästa tiden är just denna då man har stora förväntningar på kommande festligheter, semestrar och umgänge... Sedan blir det ju aldrig riktigt som man tänkt sig men att längta och hoppas är den bästa känslan!
 
Den här veckan har jag verkligen en toppenhelg att se fram emot, ska iväg på en trip med några av mina allra käraste vänner och jag återkommer om detta när det drar ihop sig!
 
Ett annat äntligen är väl att i morgon kväll drar Cirkusen in i Sverige, ja såklart Eurovision! Inte alls lika spännande som svenska men nu när det är på hemmaplan tycker jag det ska bli skoj att se vad dom hittar på!
 
//PIllan


Det är en väldigt fin bild på er. Eurovision brukar jag inte tycka är så kul som den svenska uttagningen, men i år ska jag absolut se den. Ha en fin kväll. Kram Anette

Tycker det är så trist att det inte är i huvudstaden:( vad ska de till Malmö och göra ;) härlig bild på er , kram

Vilken härlig bild!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se