Filippas dag!

 
Grattis på namnsdagen ♥
 
2 maj och alla "Filippor" har anledning att fira lite extra (ja alla Filipar med)! Dessutom är det ikväll som min Fillan ska få ta emot sitt stipendium :)
Det blir hennes pappa som åker med då jag ska på möte ikväll, typiskt.... och som jag skrivit tidigare är jag inne i en riktig jobbperiod nu. Träningen har strukit på foten i flera dagar så både kroppen och knoppen börjar få nog av vila nu!!
Usch jag gillar inte då tiden inte finns för träning :/ Dock kör jag på med utmaningen och JA det är superjobbigt nu!!
 
Ha d //PIllan


Snart har jag avverkat 21 dagar utan socker och igår körde jag också igång med squats. Tänkte att det blir en ny bra utmaning perfekt att starta upp den 1a Maj. :-) Enda jag gruvar lite för är hur jag ska orka springa när det gått ett par veckor och benen är helt slut.

Så vacker! Och vilket snyggt hår!!!! Grattis från mig! kram Therese

Vilken vacker tjej du har! Brås helt klart på sin mamma :).

Ibland måste man ju prioritera när livet är lite för fullproppat, men hoppas du snart får tid för din träning igen. Kram

Gud vad kul för tjejen. Du ska vara stolt. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se