Gamla hundar kan sitta!

 
Filippa har tjatat och tjatat att jag ska skaffa ett eget Instagram-konto.... Men då jag haft tillgång till hennes ;) så har jag använt det för att kolla in intressanta konton, hi hi smidigt som tusan !
Men hur som haver nu har jag i alla fall trixat och fixat ett eget och då är jag helt plötsligt SÅ Pinsam eftersom jag följer fler än vad jag har följare... !?
Suck inte precis vad jag tänker på, men om ni mina läsare har Instagram så får ni hemskt gärna följa mej så Filippa slipper skämmas över mej.... :)
 
hemmahospillan heter jag även på Instagram!
 
//PIllan


Haha nu följer jag dig;) kram

Ha ha - jag följer många fler än vad som följer mig på Instagram.

Roligt att du kommer fortsätta titta in, men som sagt - FB och Instagram lever ju fortfarande kvar! :)

Kramar

Klart jag följer dig - blev så glad när jag hittade dig där också :-) Jag tänkte inte heller haka på grejen, men nu är jag fast - där också, haha!

KRAM

Haha..ja då följer jag! :)
maline30 heter jag där!

Måste erkänna...är helt lost när det gäller instagram, men det är väl bara att lära sig o haka på...Ha de bäst vännen. KramisarcTina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se