Gömda fiskar...

 
 
Övervägde pizza i dag men hur som helst när jag gick där i affären så plockade jag ner lite fisk och potatis....
Det bidde inte pizza av det utan foliepaket med Torsk!
 
Skiva lite potatis och förkoka 5-6 minuter
Vik stora ark av foliepapper till båtar och fyll med potatis i botten, lägg på fisk i bitar, salta/peppra
Skiva över tomater, klipp lite dill och toppa med fetaost och pressad citron plus en klick smör
Vira ihop folien så det blir tätt och "baka" i ugn på 200 grader i ca 25 minuter.
 
När jag la upp maten på tallrikar tittade Nikki och utbrast - Usch vad äckligt!....... ? Äckligt är ett ord jag aldrig använder i samband med mat i alla fall.... Vart får dom allt ifrån ?
Hmmm lillan har inte ätit bra alls de senaste dagarna och hon är allmänt risig i kistan så hennes middag bestod därför av morotsstavar, lite chips och dipp!!
 
Nåväl jag gillar sådana här enkla lättfixade middagsrätter i alla fall ;)
 
//PIllan


Låter jätte gott - betydligt godare än pizza :)

Hoppas lilltjejen bli bättre i magen snart. Man förundras dagligen över deras nya ordförråd :).

Kram

Men va bra, nu har jag ett middagstips. Kanon :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se