Grön Bål

 
 
Måste bara tipsa om denna bål som vi blev bjuda på förra fredagen på "jobbfesten" 
Bål hör ju sommaren till och är ju perfekt nu när det snart stundar studentskivor och midsommarfester ;)
Denna var inte alls så söt utan bara underbart läskande, så Try it U like It !
 

ca 15 glas

2 dl äppellikör

2 dl koncentrerad citron/limedryck

1 flaska vitt vin

1½ l fruktsoda

limeskivor citronmelissblad

Krossad is

Blanda likör, citrondryck och vitt vin. Tillsätt fruktsoda, is och frukt precis före servering

 

//PIllan



Det lät friskt och gott. Tack, det kan passa inför sommarens festligheter. Kram Anette

Mums vad gott :-) Påminner den lite om drinken P2 som var så poppis för ett par år sen?

KRAM

Den bålen testar jag till min fest som välkomst drink! //Kram carina

Den bålen testar jag till min fest som välkomst drink! //Kram carina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se