Inte utan....

 
 
Här är mitt everyday-kit i sminkväg, budget men bra!
 
 
Under vinterhalvåret använder jag nästan alltid Bareminerals foundation men nu när vi kommit till vår och snart sommar så återgår jag till fjolårets favorit, Loréals BB cream med spf 12. Den är superhärlig och inte alls "tung" på huden. Lite puder under dagen om jag känner för en uppfräschning
 
 
Jag har i princip alltid målade naglar, har man en gång börjat är det nästan omöjligt att vara utan nån form av lack på nageln...
Tar jag bort det så börjar det efter en stund att värka i fingrarna eftersom nageln typ sväller när den är utan lacket och det är inte så skönt!
Detta är i alla fall en favorit just nu Make up stores nr 201, Lisa Glossy som är ännu lite mer korallig än vad bilden visar!
Mascaran som jag använder just nu är Max factor 2000 calorie, inte min absoluta favorit ( inget slår Helena Rubinstein enligt mej..) men fullt duglig!!
 
//PIllan
 
 


Intressant att se vad du har för favoriter. Budget behöver inte betyda att det inte är bra tycker jag. Ha n fin kväll. Kram Anette





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se