Jag packar väskan...

 
 
 
Jag och Nikki idag, så glada över sommarvärmen som råder :)
 
Vi har hängt med kompisar och mammor i lekparken mitt över dagen. Oj oj oj vilken värme vi har, men jag klagar inte, love it ;)
Ikväll är det dessutom lite happenings i centrum med årets Kulturnatt som inleddes med mösspåtagning av alla studenter. Såg flockvis med vita huvuden och glada kids när vi åkte förbi för en stund sedan.
 
Jag däremot är mitt uppe i packning av helg-väskan. Vi tillsammans med ett till par kliver upp tidigt i morgon bitti för att ratta bilen mot Brohof golfbana och Nordea Masters!
Ja jag är ju ingen golf-fantast direkt.... men att mingla runt där med solglajjorna på näsan och ett glas skumpa tycker jag ska bli riktigt trevligt ;)
 
Ha en strålande helg  //PIllan


Härligt med sommarväder. Hoppas ni har en trevlig kväll. Kram Anette

Hoppas ni haft en härlig dag på golfbanan, med sol på näsan o ett glas bubbel i handen. Kramisar Tina

Fina ni är! Vilken härlig färg du hunnit fått. Lät inte alls fel med golftävling och champange ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se