När jag blir ett monster

 
 
Tidsinställt inlägg
 
När jag skriver det här så är det fortfarande torsdag men jag bara måste få skriva detta .... Vid publicering har jag säkert glada tankar och är förhoppningsvis fylld med energi från mina vänner!
Bloggen handlar nästan bara om "glada" saker i vardagen, bilder som är ljusa och förhoppningsvis ger lite inspiration! Så försöker även jag själv vara, hitta nåt litet bra i varje dag och se ljust...inte alltid lätt men...
 
När jag ser och lyssnar på nyheterna varje dag så hör jag vad dom säger men låter nästan aldrig de tråkiga flödet riktigt smälta in... Men idag tvingade jag mej att lyssna vad dom sa, lät hjärnan registrera precis varje ord, tanken fick gå från hjärnan, till hjärtat och tillbaka upp igen....
 
Det handlade om hur människor betalar förövare som våldtar barn så köparen sedan kan se detta live i sin dator!
Jag verkligen tog in informationen satte mej in i köparen, förövaren och barnets situation....
Jag blir rädd för mej själv, jag tänker bara på död, utplåning,förintelse....
Jag blir ett lejon som med tänderna sliter ut bultande hjärtan
Jag använder mina klor till att slita bort skinn och ben
Jag är en eld som utplånar allt ont
När jag är klar finns inga monster kvar
 
Ibland ibland tillåter jag mej att tänka sådana avskyvärda tankar just för att jag vet att för mig stannar det just som en tanke. Inte som hos dessa omänskliga odjur som tycker sig ha rätt att ta makten över andra människor...
 
Jag vill kräkas och dör en smula....
 
//PIllan


Hörde om det där på radion. Man mår illa. Tycker de ska hänga ut dessa monster så alla normala kan hålla sej undan dem. Och vart kommer barnen ifrån? Vart är föräldrarna då?
Helt ofattbart.

Usch! Så hemskt att man har svårt att få förstå/hantera informationen. Fy!!

Jag hörde oxå detta fasanfulla på radion o var tvungen att fråga mannen om jag hade hört rätt. Först började jag gråta sen blev jag så enda in i helsikes förbannad o visste inte vad jag skulle göra av mina känslor. Så ledsen , så arg o så maktlös. Det jag gjorde vad att gå in till mina killar o kramade dem hårt o önskade av hela mitt hjärta att någon krossar dessa monster som ger sig på oskyldiga barn. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se