Tröttmössan på!

 
 
Helgblomster i form av rosa liljor, vackra !
 
Gårdagskvällen knackar lite på insidan av mitt huvud.... och kaffet här hemma var dessutom slut!
Ja den här koppen te jag dricker kan inte riktigt göra samma underverk som java, tyvärr....
 
Vi hade i alla fall en toppentrevlig afton igår. Grillat med alla goda tillbehör och till efterrätt en vanlig chokladkladdkaka och en vit med citronsmak.
Herregud jag åt så jag hade svårt att somna när jag kom hem....
 
Dessutom blev jag uppvaktat i förväg av mina härliga arbetskamrater och presenten passade mej perfekt, ett presentkort på stadium :)
 
 
Lycklig Pillan, uppvaktad en månad i förskott!!
 
Nu ska jag försöka mana in lite kraft i kroppen för jag ska iväg på jobbet om några timmar...
 
//PIllan


Hej,

Jag känner samma här. Trött punkt nu!

Ha det så fint.
Kram Amanda

Det är inte bra när kaffet är slut..... Hoppas du har det bra på jobbet och att du piggnat till. Ha en fin kväll. Kram Anette

Vackra liljor,
och helg + grillat, kan det bli bättre?!:)
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se