Tummen upp & Tummen ned

 
Min tidigare instruktörskollega Fredrik Andersson som numera jobbar åt Les mills minsann ;) Kanske ni i träningssvängen känner till honom!
 
Hej och hå veckan springer på.... Gör mej redo för eftermiddagspass på jobbet i dag.
A har varit bortrest i några dagar men kommer hem i eftermiddag, skönt! Fast han är bara hem och vänder typ, för på lördag bär det av igen.... Tur att min egen lilla "gårdskarl" är här varje dag och fixar med allt utomhus ( papi såklart)!!
 
Jo i en tidning som jag läste hade Fredrik Andersson rankat sina träningstrender i år. En av dessa var verkligen tummen upp!! Så här lyder den : Tung styreträning för tjejer. Allt fler tjejer har insett att lyfta tunga vikter i gymmet ger dem bättre resultat och träning än timmar på stairmaster.
YEAH precis min åsikt :)
 
Själv var jag på gymmet tidigare idag men passet blev inte riktigt som jag tänkt mej.....
Det var nämligen en kille där som stank!!! Nu snackar vi inte direkt svett för även om det luktar pyton så kan jag uthärda detta. Nej det här var liksom en avgrundsstank, typ jagharaldrigtvättatmejellerkläderna-lukt, ni vet lort, smuts, skit helt enkelt!!
Maj gaaad var bara att släpa med sig de lösa vikterna och fly in till stora träningssalen och göra det bästa av timmen.....
Tummen ner för ofräscha tränande!!!
 
Allt för nu ;)
 
//PIllan
 
 
 


Men usch vad äckligt! Och stackars människa om han inte är medveten om stanken han sprider.... :)

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se