Vilken härlig dag, trallalala....

 
 
 
Hela "gänget" samlat med Alvin, Ellie, Nikki och Sigge ;)
 
Kunde väl knappast önskat bättre väder än det vi fick idag!!
Direkt efter jobbet åkte jag och Nikki för att fira kompisen Ellies treårsdag. Solen gassade, barnen busade och mammorna fick sitta och dricka kaffe lite i skuggan, Härligt!!
 
Direkt därifrån åkte vi vidare till en restaurang för att fira mej och mami med middag, papi hade bjudit ut oss. Så nu sitter jag mätt och belåten med en hederlig black & white nertuggad i magen :)
Tjejerna spenderar ännu en natt hos mina föräldrar så jag ska fram med målarpenseln och lite vit färg. Matbordet ska få en uppfräschning!
 
//PIllan


Vissa dagar är bara sådär mysiga så man blir precis varm enda in i hjärteroten. Få vara med vänner o familjen en perfekt morsdag. Tack för dina kommentarer hos mig de värmer. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se