Bara lite, lite...

 
Smygstart... Två små stjärnor i fönstret får starta upp pyntandet här hemma.
 
Men kolla blomkrukorna gapar tomma.... Ska bli några juliga blommor här också, kanske framåt helgen eller i nästa vecka.
 
Har ni börjat fundera vart ni har julsakerna, kanske redan börjat plocka fram så smått...?
Jag har bara hängt upp dessa två stjärnor som jag brukar låta hänga även efter jul, tycker dom är ganska neutrala.
Annars ska jag införskaffa lite hyacinter och några amaryllis innan stakar och stjärnor åker fram.
Behöver även något nytt i köksfönstret, helst två höga stjärnor på fot, vi får se vad jag hittar ;)
 
Idag har vi tisdag och bästa gänget står uppradade och väntar på ett svängigt aerobics-pass, bästa! Igår hann jag dessutom med både gymträning och body-step, härligt flow :)
 
Ha en fin tisdag
//PIllan
 
 
 


Mysigt att smygstarta julen. Måste snart köpa omgång två av hyacinter, så japp jag har smygstartat ett tag....Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se