Hemma i soffans lugna vrå...

Gänget och jag ;)
 
Ja nu är jag hemma hos familjen igen efter ett knappt dygn med tjejerna.
Ska alldeles strax krypa upp i soffan med A och kika på Så mycket bättre . En påse chips är framtagen och ett glas vatten minsann ;)
Vi hade i alla fall en jätterolig kväll med väldigt många skratt som vanligt då vi ses, Härliga vänner!
 
Frukosten blev en långsittning som bestod av många koppar kaffe och ett helt gäng med Gladiatorer?!
Ni som har mej på IG har kanske redan sett bilden och tror att jag har blivit en Starstruck galen gladiator -fan som springer runt och frågar om jag får knäppa bild tillsammans....!!? Så var icke fallet :)
 
Jag och Linda satt vid ett bord för 6 personer och började äta innan de andra tjejerna hade kommit ner. Efter en liten stund kom en av dessa "muskelberg" och satte sig längst ut vid vårt bord för han kände dem vid bordet bredvid.
Och ett tu tre så hade vi gladiatorer runt hela vårt bord och med Mr Hero himself bredvid mej... Då var Linda bara tvungen att knäppa av ett pic och messa tjejerna som ännu inte tagit sig upp ur sängarna för att visa att vi hade trevligt sällskap ändå :)
Men herregud som de åt.... 6-7 ägg per gubbe slank ner som ingenting, där snackar vi proteinpåfyllning!!
 
 
 
Nä nu måste jag sluta här och hoppa ned bredvid darling som väntar
//PIllan
 
 


Så kul att få hänga med Gladiatorerna! Fusk!

Kul med tjejfest! Och coolt att hänga med gladiatorer :-)

Kram N

Wow att få hänga med gladiatorerna:) inte fy skam,kram

Hade jag varit Hero hade jag blivit impad av dina muskler istället :D





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se