Idag bakar vi!

Julmusiken strömmar ur högtalaren och recepten är framtagna...
 
Nikki är min duktiga lilla assistent ;)
 
 
Jag gjorde helg redan igår och oj så skönt det är!
Åkte och tränade direkt efter jobbet och det var tur för hjälp vad trött jag var resten av kvällen. Somnade med Nikki framför Bolibompa men kom på fötter igen vid halv åtta....
I morse lät Nikki dessutom oss att sova ända till 07.30!! Wow vad skönt, händer inte direkt ofta hos oss!!
 
Så därför är vi redan i full gång med lussebullarna. Julmusik och glögg gör stämningen extra härlig och utanför fönstret är det alldeles vitt ;)
 
Ha en fin dag
//PIllan
 
 
 


Vad mysigt med julbak och julmusik. Vad duktig du är som bakar. Jag brukar vara så duktig och baka, men i år har jag verkligen varit lat.

Med gud så mysigt, riktig julstämning o jag får riktig Astrid Lindgrenjul när jag ser söta Nikki som bakar. Kramisar Tina

Hon är en riktig linslus minsann :-) Vad mysigt ni har haft det!

Kram Nina

Det var det bästa med att barnen var små, att man julpysslade och bakade på ett annat sätt, idag är det inte så roligt att göra allting själv, men det är ju så roligt, det hör julen till.

Ni verkar haft det supermysigt!

Kram
Helen

Bättre att baka än att ha köpmani i alla fall som vissa (läs ovan) har. En sjuka som kostar mycket så vida man inte låter andra betala för sig... Så härligt att ni bakar istället för att köpa saker, smink, resor och kläder för andras pengar.

Kram

Sophie





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se