Längtar långsittning

Lilla skruttan som älskar sitt "katt-diadem" ;)
Hon vaknade inatt och stökade med både toa-besök och några vätskekontroller innan vi kunde somna om.... Trött mami!
 
Här är det jobbarhelg som gäller men kvällen är fri.
Ska spenderas med middagsklubben och det bjuds på höstmiddag. Ska bli underbart skönt att få komma till fint dukat bord och njuta av en trerätters! Brukar bli riktiga långsittningar med många härliga skratt:)
Men den alkoholhaltiga drycken får jag nog hoppa över ikväll då jag ska jobba även i morgon... Lite trist för enligt mej gör ett gott vin halva matupplevelsen!
 
Nu kommer den här mörka långa tiden då det är svårt att knäppa klara fina pics... åtminsone för en amatör som mej... Trist att höja ISO så bilderna blir gryniga!
 
Nä nu måste jag säga hejdå för idag så ses vi i morgon!
 
//PIllan
 
 
 
 


Jisses, vad söt hon är :-)

Jag hålle med, ett gott vin till maten förstärker hela upplevelsen. Men sånt är livet.. Jag får dricka ett åt dig ikväll istället :-)

KRAM

Så söt liten kattunge du har:) hoppas kvällen blir supermysig även utan vin såklart:) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se