Söndagsslapp

Redo för julbord igår kväll, toppen är ny från Kappahl.
 
Åhh vilken lyckad kväll det blev igår! Trevligt sällskap och mycket lax, åt så mycket så jag riskerar att bli överintelligent..... eller kanske inte;)
Superbra show med duktiga sångare och dansare och även vi tog en svängom på dansgolvet innan det var dags att åka hemåt.
Idag hade vi tänkt att sova ut när vi var ensamma men nja halv åtta vaknade vi så det blev inga åtta timmars sömn i natt heller...
Men idag ska vi bara ha en slapp söndag utan varken måsten eller någon träning på schemat. Det enda vi har på agendan är mataffären och att få upp ljusslingorna i adventsgranen!
 
Ha en riktigt skön söndag
//PIllan
 
 


Snygg outfit!

Hoppas julbordet var bra, jag älskar julbord! Längtar verkligen till det första...

Hoppas du haft en fin helg!

Kram
Helen
www.vitaestilo.se

Härligt med julbord,så fina armar du har kvinna:)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se