Tar det chill....

Sån söt liten julros kom min mamma med till mej idag! Jag har nämligen namnsdag, Elisabet Pernilla är mitt namn i dop-papperet och jag har alltid blivit uppvaktad på Elisabet-dagen ända sedan jag var liten :)
 
Helt ensam i blev jag plötsligt, eller Nikki och Sessan är hemma men båda har slaggat in på övervåningen! A har åkt till en kompis för att se fotbollen och Filippa hängde med mormor hem....
Jag har tv:n på här i rummet intill och eventuellt ser jag en stund på matchen men annars ska jag bara ta det chill och surfa runt lite.
Är skönt trött i kroppen efter aerobicsen. Jag och Katarina stannade som vanligt efter passet och manglade överkroppen i effektiva 20 minuter!
Så nu ska jag strax sprätta Blossa-flaskan som skymtar på fotot ovan....mums ;)
 
//Kram PIllan
 


Grattis på namnsdagen! Jag heter också Elisabeth... :).

Kramar

En mysig kväll o glögg är alltid rätt. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se