Ett klipp

 
 
Härligt med fredag även om jag ska jobba, hela helgen...igen!
Gah men ibland är det så... Solen skiner i alla fall och endast några ynka snöflingor har ramlat ned! Skönt för min del kan snön vänta till första advent!
Igår var jag iväg för att färga utväxten och som många gånger förr fick jag en idé två minuter innan att jag skulle klippa av det....
Det är jag i ett nötskal inga långa funderingar här inte, nej på momangen ska det ske ;)
Har aldrig varit särskilt "orolig" över mitt hår utan har färgat det både ljust, mörkt, lila och rött utan att tycka det varit speciellt märkvärdigt...
Enda gången jag verkligen tog fram bilder och visade exakt var då jag för några år sedan klippte av mej riktigt kort!
 
Japp men nu har jag fräscht friskt hår i en lättsam page som funkar utmärkt även de dagar jag ej orkar platta!
 
//PIllan
 
 


Snygg som bara den är du o det är så skönt att bli lite ompysslad hos frissan. Snö, neej det får allt vänta vill fortfarande njuta av vår fina höst, men kallt är det. Ha en mysig fredag. Kramisar Tina

Jag får panik över att folk ens nämner snö. Usch, det är så långt till sommaren igen!

Jättefint. Skönt med friska hårtorkar.

Hårtoppar ska det ju vara :)

Låter ju som ett förträffligt höst-mysväder tycker jag:) Och vad roligt att höra att du är nöjd med objektivet, det är jag med hittills.
Trevlig helg:)
Kram

SUPERSNYGGT!!! Tumme upp :-)


Kram på dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se