Fortsatt krassligt

 
Bästa modellen då hon kan vara stilla i en mikrosekund ibland ;)
 
Ja här hemma är det fortsatt snorigt och hals-strävt....
Men Nikki ska ändå till dagis och jag ska jobba. Vi har ingen feber eller så bara det att näsorna rinner och man är liksom inte hundra! Går mer på typ 75% av normal kapacitet.
 
Jag hade aerobics i söndags istället vilket känns bra idag! Hade aldrig orkat studsa runt i mitt nuvarande tillstånd. Min regel när det gäller träning och förkylning är att aldrig träna då jag har ont i halsen! Att ha lite rinnig näsa brukar däremot inte stoppa mej från träning.
Men jag kan erkänna att jag genom åren som instruktör flera gången brutit mot "ontihalsenregeln".... Man känner som ett slags ansvar mot gymägare och kunder att ställa upp, men nu när jag blivit "så gammal" tänker jag främst på mej själv (åtminsonde försöker jag...) !
 
Hoppas jag vaknar piggare i morgon :)
 
//PIllan
 
 


åh så söt :)

Sötnosen då! Här hemma har vi med sjukstuga, hoppas på att Hugo inte blir smittad. kram

Fy vad trist :-( Och förkylningar kan ju vara så långdragna och jobbiga... Krya på er!!

KRAM

Inget kul med förkylning! Och gällande träning tänker jag som du. med lite snuva kör jag ändå men vid halsont stannar jag hemma. jag tenderar dock att gå till gymmet snarare än att stanna hemma, lite dumt ibland

Krya på er.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se