Fredag med vin!

Kvälls-stassen är framplockad och som så många gånger förr i svart....
Byxor från HM, blus Gekås, väska från Mallis, armband fynd från Tradera och lacket Loréal!
 
 
 
Jamen det är ju för härligt att det är fredag och jag är ledig!
Började med en tur till gymmet tillsammans med vännen Katarina och våra små tjejer. En timmas mangling av axlar och biceps plus en halvtimmas konditionsövningar! Riktigt najs
Hemma igen så hade jag och Nikki sedan tidigare bestämt att baka bullar. Eftersom jag inte har någon stor assistent så får jag glatt jobba degen för hand.... Big mistake att köra armar innan i gymmet! Pju nu är de som kokade spagettis ;)
 
Ikväll är det äntligen dags för vinklubben att samlas igen!! Jippi Senast var i somras så nu var det verkligen på tiden!
 
//PIllan
 
 


bullar tröttnar man aldrig på, har inte heller någon assistent och det börjar ju bli lite jobbigt när man bakar bröd och annat!

snygg outfit!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se