Fredagstips

 
 
 
 
 
Ahh fredag dessutom med doft av kanel ;) och bästa mysdagen är här!
Jag och Nikki ska gå med vänner på "jestujang" i kväll och jag kan lova att Nikki längtar. Hon har pratat om detta flera gånger senaste dagarna!
 
Idag kommer ett litet tips på en jättefin nätbutik Lakewoodliving 
Finns jättemycket fint till hemmet, kuddar, mattor, lyktor you name it, plus väskor och snygga smycken. Jag vill ha allt.....
Hela oktober har de dessutom fraktfritt, toppen!
 
Nu önskar jag dej en finfin fredag //PIllan
 
 
 
 
 
 
 


Å vad mycket snyggt du tipsar om !!! Önskar dej en skön och mysig fredag och kanelbullensdag.Kram Rita





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se