Home alone...

Bild från Instagram tagen under min städrunda här hemma i eftermiddags....
 
Söndag kväll och en väldigt lååång dag börjar så sakta lida mot sitt slut!
Nikki vaknade 05 i morse och då jag tittade på mobilen visste jag inte om den hade blivit automatiskt tidsomställd eller om klockan var bara 04.... Så jag mer eller mindre "tvingade" Nikki att lägga sig ner bredvid mej! Vi slumrade en timma till så det var skönt :)
 
På förmiddagen var det dags för 5-årskalas som hon sett fram emot länge nu. Väldigt roligt hade de med skattjakt och bus.
A och Nikki drog sedan upp till fjällen så jag blev ensam hemma, Filippa är på nån fotbollsavslutning. ¨Som nästan alltid då jag är själv gör jag det jag faktiskt gillar, Städa och sedan Träna!!
Så nu är jag nöjd och glad och ska strax bänka mej framför dumburken...
 
//PIllan
 
 


Låter som en toppensöndag - trots den tidiga morgonen :-)

KRAM

Väldigt tiiidig morgon, skönt att ni kunde somna om en stund. Hoppas du fått en lugn o skön kväll i soffan. Kramisar Tina

Låter som en bra dag ja! :-) Skönt att hon somnade om! Här vaknade Liv också så tidigt, men var inte lika sugen på att somna om ;-) Men visst blev det knas först när man inte förstod vad klockan var egentligen...!

KRAM!

Underbar bild :)

KRAM

härligt fat!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se