Måndag, ofixad och oförberedd!!

 
Pillan in action ;)
Filippa har knäppt en bild utan att jag vet om det... Hittar den först när jag för över bilderna till datorn! Tänkte att för en gång skull kan det väl vara kul att visa upp en helt ofixad version av mej och hemmet ;)
 
Fullt fokus på att torka disken, skåpluckor står öppna, stök på köksbänken, Pillan i mysbyxor och kolla in min bekymrade min !!!
Här vill jag nog bara att allt ska vara undanplockad, barnen glada och själv sjunka ned med en kopp kaffe.... Hi hi hon knäppte den i fredags då vi precis bakat bullar och håller på att röja upp.
 
Håll till godo, glammigare än så blir det inte här inne idag!! ;)
 
//PIllan
 


Sådana bilder gillas, vardagsrealism.. och fin var den också:)
kram

Hääääärlig bild!!!! Och ofixad eller inte - you look STUNNING:)

Kraaaaam aka

En härlig vardagsbild, gillas o du är grymt vältränad. Kramisar Tina

Wow så vältränad!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se