Om sig och kring sig..

 
Ja uttrycket "Att vara om sig och kring sig"kan absolut löna sig....
Filippa behöver en ny vinterjacka och hade sett ut denna dunis från Peak Performance. Hon hittade den på Intersport och priset låg på 3490:-
Jag surfarde runt och hittade den för typ 3200:- men hamnade slutligen hos Sportamore.
Där har dom just nu 20 % på vinterjackor och priset för denna var 2785:-!!
Har sagt det i ett tidigare inlägg, Sportamore har ofta galet bra priset!!
Jo jag håller med jackan är ändå "dyr" men detta var ändå ett bättre pris och hon använder sina vinterkläder riktigt mycket eftersom hon är i backen typ varje dag!
 
//PIllan
 


Det kan verkligen löna sig att "spana runt lite" innan man ska göra lite mer kostsamma inköp. Riktigt snygg var den i alla fall. Ja nästa helgs tidsomställning förtränger jag in i det längsta.....

Kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se