Sent Hej

 
Vill bara kika in efter en hektisk dag och säga hej hej !
Har jobbat heldag (ovant..) hem och fixade snabbmat = stuvade makaroner och köpe-köttbullar till tjejerna, omelett till moi ;)
Sedan på med "spandex-dräkten" och dejt med veckans bästa gäng, mina aerobics-Girls!!
Ahh vad vi körde ikväll!!
 
Nu ska jag mumsa i mej det sista av fikonmarmeladen och några skärvor ost (som jag gömt för A..) he he ...
Sedan är det visst fotboll på tv:n ...igen??! Men jag ska nog slåss för mina fruar ikväll, ge mej fjärrkontrollen, Kåm an bara!
 
//PIllan
 
 


Haha, vi har samma upplägg denna kväll verkar det som. Ost och vin här, och en förmodad kväll vid fotbollen... Men jag hoppas på fruarna ;-)

Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se