100 dagar...

Lär nog få stretcha rumpan varje dag framöver igen... ;)
 
Ja som jag skrev igår så har jag en ny utmaning på G eller rättare sagt den har startat redan! Jag och Katarina som körde squat-utmaningen i våras ska på´t igen :)
Förra gången trappade man upp antalet för varje dag och det pågick i 30 dagar.
Den här gången kör vi 100 squats i 100 dagar! Plus att vi lägger till planka i 1 minut varje dag. Kan kännas som 1 minut är lite men eftersom vi gör det under så lång period tycker vi att det räcker :)
Blir man sjuk så tar man helt enkelt ett brejk men startar då om så att man fullföljer alla dagar totalt!
 
Såg att Johanna Toftby hade en liknande utmaning i sin blogg och där man även kunde hänga med via Instagram, så kika in där för mer inspiration om du blir sugen!
 
Hey ho Let´s go!
 
//PIllan
 


Härligt, kör på:)

Kul med utmaningar! :-) Åker ner och ska springa tjejmilen på Lördag men så i Måndags gjorde jag illa foten (underkanten på en dörr smällde igen bak i foten) så nu kan jag inte gå i ett par skor ordentligt, får trampa med hälen utanför. Vad är oddsen liksom att man ska klanta till det så några dagar innan man ska springa ett lopp? Så surt.

Du är så jäklar duktig,önska jag kunde få tummen ur hmmm.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se