All Black n´White

 
 
Ja nu när hösten är här så blir det med en dominerande "färg-skala" av svart och vitt i min garderob.... Jag vet trist som sjutton men också snyggt som bara den ;) Särskilt med lite olika mönster och gärna zebra och leoprint!
 
 
 
Roligt även med accessoarer i matchande mönster. Alla dessa godbitar hittar du på Lindex online shop!
 
 
Onsdag och (nästan äntligen) jobb igen...
Ja jag vet lite galen tanke men denna treåring..... gör mej lite smått galen just nu!  Minns att Filippa var precis lika bestämd och med typ lika många utbrott per dag men nu är jag ju faktiskt äldre och tröttare... ;)
Nu har Nikki börjat titta på Madicken så igår slängde hon en burk på mej och ropade - Du ska vara tyst Lortjänta!... Jamen jiiises, what to do liksom... Väntade mej snart en ärta i näsan men istället kommer hon med ett  tuggummi intryckt, fast det ramlade ur av sig självt!
 
Nä nu krävs det mangling av kroppen i gymmet och sedan blir det återhämtning några timmar på jobbet :)
 
//PIllan
 


Tack o lov att Lindex tagit sig ur tantträsket o numer levererar riktigt snygga o coola kläder, I like. Kramisar Tina

Älskar också svart och vitt! Måste definitivt bli ett besök på Lindex snart! Kramar

Det där med garderoben, håller på att röja i min så jag hittar, lite sorgligt att rensa bort sommarplaggen. Får lägga dem på nåt bra ställe om vi kommer iväg på nån resa. Visst är det fint med grått och vitt på badrum ;) kram

älskar väskan=)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se