Brum, gasa upp det är fredag!

Sådan här mindfullness skulle jag behöva nu.... Visst är det häftigt! De satt i många timmar i solen på detta vis på Roms gator. Pappa upplyste mej när han såg fotot hur det gick till! Hur tror ni de fixar det??
 
Busy busy är mitt namn idag!
Springer runt i morgonrock med dammtrasa i ena handen, inköpslista i den andra, trycker på tvättmaskinen, stryker, provar bröllopsoutfits, packar och fixar....
I eftermiddag ska vi ha en golftävling med vinklubben med efterföljande middag och spa :) Ska bli jättetrevligt!
 
I morgon bitti åker jag och A en snabbis till Falun för bröllop. Det blir däremot inget njutande av skön sovmorgon och hotellfrukost nej då , upp på söndag morgon och ratta hemåt igen för då har A nån golftävling igen, pust!
 
Så nu säger jag trevlig fredag vänner
 
//PIllan
 


Hur sjutton gör dom??

Ja hur tusan går det till?

Jag vill också veta. Såg samma i Stockholm och du kan tro att jag gick nära för att se/förstå. Men nej inte ens från nära håll kunde jag lista ut. Avslöja knepet, please.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se