Dags att göra höst

 
 
 
September är ju den första höstmånaden och precis som jag skrev tidigare så vände sommaren "på en hand"! Från att vi reste till fyra dagar senare vid hemkomst hade träden gulnat uteblommorna typ vissnat och en kallare luft gjort entré.
Jag och Nikki slängde flera av sommarblommorna igår så idag i mataffären plockade vi med oss lite ljung hem. Små planteringar vid dörren får starta upp och välkomna hösten hos oss!
 
Tisdag betyder som vanligt aerobics ikväll. Ska bli skönt att "dansa loss" efter en helg av frosseri ;)
Var på ett Body-step-pass igår också som var riktigt svettigt! Jag och en vän har dessutom en härlig utmaning på G, skriver om den i morgon!
 A reser till Stockholm ikväll så vi blir ensamma men som tur är ställer mami upp och hjälper till med barnvakt!
Strax middagsfix, fiskbullar till Nikki och kesoplättar till mej :)
 
//PIllan
 
 


Här var det 4 grader på morgonen och sol och 20 grader på eftermiddagen. Svårt att veta vad man ska ha på barnen på dagarna :-)

Kesoplättar är ju så gott! Även smågrabbarna älskar dem :-) Hoppas passet gick bra idag!

Kram Nina

Jag önskar att jag hade ditt öga för inredning!!! Det är så inspirerande att se på men svårt att få till själv! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se