Förstärkningsfrukost

Smoothie med mandelmjölk, frusen skivad banan och färsk mango plus bananpannkakor också med mango, kokos och kesella! Jag kliver som ni säkert vet nu upp väldigt tidigt.... Då blir det oftast en kopp kaffe och en smörgås. Efter en till två timmar är jag mer än redo för en andra frukost eller förstärkningsfrukost :)Idag blev det denna och jag äter ofta bananpannkakor och varierar tillbehören! Om det bara är jag som ska äta tar jag en banan, två ägg och ett par msk mandelmjöl. Kör med stavmixern till en slät smet och stek med fördel i kokosfett.  I min frys finns nästan alltid banan skivad och redo att slängas ned i en smoothie! Gott och perfekt att få den iskall :)Idag har jag haft en riktig rensardag, I Like! Har lagt ut mycket  på FB efter Nikki som jag sålt, helt perfekt:)Snart väntar vi hem A som dessutom fyller år idag, Hurra!! Han önskade på riktigt tonårsmanér tacos till middag... så tacos blire! BLIR GALEN PÅ TEXTEN NÅN BUGG I SYSTEMET.... SORRY!! Trevlig måndag //PIllan


Men gud ja, jag hade också problem med hur texten hamnade i inlägget jag skrev ikväll - fick göra om flera gånger! Grrr!

Och bananpannakor är ju lovely!! Men mango har jag inte testat till! Blåbär blir det imorgon för min del :-)

Kram Nina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se