Fredagsbilden...

Ja detta är såklart ingen dagens... utan det får bli ännu en från Rom!
Jag har så mycket bilder därifrån så det kommer säkerligen ännu fler framöver ;) Detta är på toppen av Spanska trappan som är ännu en samlingsplats för strosande personer att slå sig ned på en stund. Jag och A satt här och åt varsin Panini i väntan på övriga gänget.
 
Jag kom hem sent igår kväll och Nikki ville så gärna hålla sig vaken tills jag kom men två minuter innan så var et Gonatt... Desto gladare dotter i morse då hon såg att jag låg i sängen :)
Idag ska jag jobba några timmar på eftermiddagen och sedan åker jag, mamma och Nikki till min mormor över helgen. Där finns det typ noll i mottagning så därför passar jag på att önska er en trevlig helg!
 
//PIllan
 
 


Se där, människan kommer då på nya upptäckter hela tiden, tur! Undrar förresten vad man kommer säga om 30 år om alla dagens dieter som LCHF m.m.:)
Det är så härligt när man kommer hem och har ett välfyllt bildarkiv.
Ha en fin helg!
Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se