Fuskbakning

Jag och Nikki provade detta lite "fuskiga" surdegsbröd igår. Snabbt att bara röra ihop med vatten
 
Röra och knåda mycket är kul....en stund!
 
 
Resultatet blev helt OK även om det inte går riktigt att jämföra med ett "äkta" surdegsbröd
 
Hej på er
Idag har jag haft en heldag på mitt jobb. Jag är ju van att sluta runt 13.30 men idag hade jag och Katarina lite specialuppdrag som krävde jobb fram till 16 (är väl inget tänker ni som jobbar 7-16 varenda dag...) Men när man är van vid skiftarbete så känns det evighetslååångt ;)
 
Filippa kom in och sa hejdå eftersom hon just nu är på väg till Holland, för att åka skidor!!! Jo det finns en inomhusbacke där och här i Norden finns inte snö någonstans just nu och de är ivriga att komma på snö som ni förstår! Hoppas verkligen resa och allt går bra!!
 
Själv ska jag till gymmet bara A kommer hem :)
 
//PIllan
 
 
 


det ser väldigt gott ut. med smör, ost och gurka..mmm!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se