Här på riktigt

 
Ja nu går det knappast att värja sig längre... Strumpor åker på, håret är lockigt hur jag än drar och plattar och paraply lär vara min bästa vän de närmsta dagarna! Skulle regna lika mycket som på en hel normal septembermånad framöver.... Det är HÖST!  
 
Jag och Nikki har ännu en ledig dag och önskemålet är biblioteket. Det passar ju jättebra en regnig dag som denna! Jag brukar sitta och bläddra i lite magasin och Nikki ritar, bygger pussel och så lånar vi lite nya spännande böcker.
Lite nya blommor måste jag handla idag, de befintliga är ganska trista och ledsna efter sommaren.... Dessutom är ju fönstren en historia för sig!
Ska ringa mina experter så dom får komma och "riva av" dem inom en snar framtid!
 
  Ut i regnet //PIllan


Snygging och vilka coola byxor! Nej det är snart höst...jag kan inte riktigt komma överens med den tanken. kram

Snyggt med lockar jue;) hösten kan gärna få vara lite mer solig nu.kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se