Höstjacka & Hotellmys

Har fyndat en höstjacka för kommande lite kyligare dagar men det verkar som den får hänga i garderoben ett tag till för det är ju fortfarande varmt och skönt ;)
Jackan kommer fån Ellos och fanns även i marint och svart (tror jag) beställde den när det var nåt erbjudande på 50% (som det ju kommer titt som tätt ) så jackan blev nästan till skänks  :)
 
Just nu befinner jag mej på ett hotellrum i Borlänge. Jag och min kollega och vän Katarina åkte hit i går eftermiddag. Vi ska vara här i ett par dagar och förkovra oss i nåt nytt "system"..
Kul i alla fall att resa tillsammans och kunna äta middag, prata (utan att bli avbrutna av småtjejjerna) och mysa! 
 
Nu kilar vi ner och tar en låångsittning vid frukosten
 
//PIllan
 
 


Den var verkligen jättefin!

Fin! Precis den har jag oxå spanat in fast i blått:). Hur var den i storleken?
Mvh Pernilla

Svar: Den var helt normal i storlek tycker jag! Den blå var jättefin men jag tror det var leverand långt fram, typ slutet av november när jag kollade... Kram P
Pernilla/Pillan

Supersnygg höstlook!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se