Kärlek & Solsken

,
Solsken i blick! Vilket väder, återigen ;)
Jag hade i alla fall en thaisidenklänning som är en favorit i repris, klassiskt snitt som håller i evigheter! Ormskinnsväskan är efter min mamma så jag anar att det tyvärr är äkta skinn... :/ Men den krokodilen hade troligen ändå varit "självdöd" vid det här laget....
 
En liten inblick från bröllopet får bli dessa detaljbilder
Fantastiskt häftig och snygg brud med underbar uppsättning i en annars  kort frisyr och brudbuketten i närbild. Ser ni att det hänger två berlocker längre ned längst stjälken?! Där hade hon foton på två betydelsefulla personer, fint!
 
Raska paret är nu åter på hemmaplan!
För min del väntar en lugn söndag men A spelar golf-final så han har ingen rast ;)
Helgen har gått i ett rasande tempo med bara trevligheter. I fredags hade ju Vinklubben golftävling och den ska jag visa bilder från en annan dag.
Lördagen ägnades åt några timmar i bilen, piff på hotellrummet och sedan underbart bröllop i strålande sol.
Jättegod middag, vackra tal och en avslutande natt-bugg sedan var det god natt för mej....
Nu ska jag och Nikki mysa i solen
 
Skön söndag //PIllan
 
 
 
 


Låter som en toppenhelg! Och vad FIN du är!! Kramar

Gud vilken snygging du är! Jag älskar gröna klänningar de livar upp! kram

Härliga bilder och färger:) alltid lika kul att hälsa på dig.

Om du vill se några Svenska drömhus kan du kolla in min blogg:)

Ha en fin dag

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se