Nu reser jag bort, igen

Saknar verkligen den här underbara gröna lilla trädgården som vi hade i Rom! Bakom fontänen fanns en utgång och där klev du rätt ut i ett pulserande storstadsliv! Men här inne var det lummigt, lugnt och fridfullt...
 
 
I den lilla uteserveringen hann vi dricka många glas vin för här samlades hela gänget efter att vi varit spridda under dagtid. Berättade om våra strapatser och samlades åter för ett glas innan vi gick ut för kvällsaktiviteter. 
 
På morgonen satt vi och åt rostat bröd med marmelad (semester-lyx), drack flera koppar cappuccini och njöt av ljumma vindar!
 
Jamen så här är det, minns ni att jag fick en present när jag fyllde år som skulle "delas" med min moster som också fyllde jämt??!
Idag är den dagen då vi ska nyttja denna present och det var ju en resa någonstans!
Vi ska åka buss hela natten för stället ligger typ 90 mil ifrån där jag bor....
Många av dem jag känner har varit där åtminstone 1 gång och en del flera gånger.  Andra skulle aldrig i livet åka dit
(A är en av dem...)
Jag tycker att det ska bli en riktig upplevelse och jag kommer knappast att komma hem tomhänt!! ;)
 
Kan ni gissa vart jag ska??
 
Annars kolla in min Instagram Hemmahospillan i morgon så får ni se :)
 
Ses igen på söndag   //PIllan
 
 
 


Gissar...Ullared!
:)

Men då ska du nästan, men bara nästan till mina hemtrakter. Gåkås (för jag gissar att det är dit du ska) ligger inte så långt från Halmstad. Ha en härlig shoppingdag. Kramisar Tina

Men attans att jag inte hade koll på att du skulle "till mig" idag!! Du kunde vi ju åtminstone sagt hej och kramats lite :-)

Hoppas du shoppade rejält ;-)

KRAM

hihi har ju sett på insta;)hoppas du hittade några fynd då:)kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se